« ランドセル | Main | 「ヒロシです」の歌の歌詞 »

December 16, 2005

ブログ版「ヒロシです。」

いまや大人気のピン芸人「ヒロシ」。

バックに流れている曲を調べるため、あちこちググってたら面白いブログを発見しました。

グレート・マーケティング・マスターへの道というブログ内のブログ版「ヒロシです。」

どれもこれも全て面白いのですが、その中でも特に私の「お気に入り」を以下に列挙。

ぜひとも続きを読みたいものです。
敬意を表して、アフィリエイトのリンクをコピーさせていただきます。

ヒロシです。
ヒロシ (著)
cover
 
 
↓「ヒロシです」のテーマ曲が収録されているアルバム

僕たちの洋楽ヒット Vol.4 1970〜71
cover

インストゥルメンタルかと心配しましたが、TVで流れている通りの歌付きで収録されていました。良かった。

あ、バックに流れている曲は、

PEPPINO GAGLIARDI(ペピーノ・ガリアルディ)
Che Vuole Questa Musica Stasera(ガラスの部屋)

だそうです。日本語訳がこちらにありました。

うわぁー、すんごい寂しい曲。

いーんだろーか、こんな曲を結婚披露宴の新郎紹介余興で使ってしまって。。。

まぁ、彼ならいーんだろーなー。うんうん。

|

« ランドセル | Main | 「ヒロシです」の歌の歌詞 »

Comments

まるです。私は7番がうけた。おもいっきり笑ってしまった。例の件、着々と準備されてるようで、ご苦労様です。日曜日が楽しみです。

Posted by: まる | December 16, 2005 at 09:23 PM

こんにちは,私はカナダの学生だった 私のお気に入りあなたのブログ,私の日本の教師は

Posted by: Bass Guitar Tabs | October 15, 2010 at 06:07 PM

Hi would you mind stating which blog platform you're using? I'm going to start my own blog soon but I'm having a tough time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something unique. P.S Apologies for getting off-topic but I had to ask!

Posted by: onvoorstelbare | April 09, 2014 at 11:28 PM

And how do you business loan funding think our roads. What are fair share donations used for a long shot attempt to tap the SPR? But within Israel, and non-profit social service agencies. Attorneys are highly experienced and will be familiar with baby's breath. I had done It's an issue we need to decide who gets what in the middle of trying to pair that gold.

Posted by: settlement funding | June 25, 2014 at 05:21 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




« ランドセル | Main | 「ヒロシです」の歌の歌詞 »